Mini
Szakértők szerint rohanó világunk információk tömkelegével árasztja el az embereket. A figyelmünk közben a szikrájára apadt. Manapság reklám, marketing szakemberek, pszichológusok, szociológusok sora fogalkozik azzal, kiszűrhetjük-e a számunkra értékes tényeket, és ha igen, hogyan.
Egy kapcsolódó újdonság(?) mely a gyakorlatban valójában a művészetek területén válik gyakoribbá manapság. Igaz, nem beszélhetünk valódi újdonságról, hiszen a televízió, vagy a digitális médiák térhódítása előtt már komolyan, profin képviselték a műfajt olyan kaliberű szerzők, mint például Örkény István, aki méltán elismert egyperces novelláiról. Egyébként egyszerre elgondolkodtató, sokoldalú, izgalmas, és bő mondanivalóval áldottak az említett művek. Most akkor kis ügy, vagy nagy ügy? A megszokott jelző semmiképpen nem illik ide, ha tényleg nem reklámokra gondolunk. Egyszerűen beépülnek ezután az életünkbe a nyugaton már tesztelt mini filmek, illetve sorozatok (hosszuk egyenként hat perc körüli), éppúgy, ahogy a digitális kor ezrével lényegíti át az életünk részévé a rövid videofelvételeket, pl. házilag készített, zenés, és oktató filmeket.
Szinte észrevétlenül használunk mindenféle csatornát, hogy tovább és továbbadjuk, ami számunkra, és szerintünk mások számára is fontos. Legyen az reklám, film, intro, zene, klipp, irodalom.
Erre kiválóan alkalmas az úgynevezett 'mini'. Képviseltessünk vele valódi értéket!
Mert gyermekeink is nézni, használni, sőt készíteni fogják.